ACT BG website

Банер
Bulgarian (Български)English (United Kingdom)

Контрол на достъп | Описание

Е-поща Печат PDF

Общо описание

Системата за контрол на достъпа и работното време "ГЕЙТ 2000" дава възможност за управление на достъпа до входове и помещения в сгради с различно предназначение, пешеходни и транспортни портали и др. Наред с това системата предоставя възможности за точно отчитане на работното време на персонала независимо от работното място и график. Системата използва идентификатори с безконтактно дистанционно четене (RFID радиочестотни карти). Отпечатването на лого, снимка, име и други данни превръщат картата в идентификатор и за физическата охрана на обекта.

Възможности

"ГЕЙТ 2000" е резултат на петнадесетгодишен труд и опит, които ни дават основание да кажем, че сме достигнали максимално изискванията, които се предявяват към системите за контрол на достъпа и работно време. Конфигурирането й е в зависимост от изискванията на ползвателите и спецификите на обектите. При необходимост тя може лесно да се разширява или променя, без да са необходими допълнителни усилия от страна на клиентите. Основните качества, които я характеризират са:   

  • модулност на хардуера и софтуера
  • гъвкавост при реализиране на различните конфигурация
  • лесна разширяемост и реконфигуриране
  • лесна настройка на параметрите на работното време
  • интуитивен интерфейс на български език
  • йерархичност с различни нива на достъп до системата и работата с нея
  • използване на безконтактни карти
  • независимост от прекъсванията на електрическото захранване (резервираност)
  • централизирана база данни
  • продължаване на работата след отпадане на връзката със сървъра (автономност)
  • управление и настройка от неограничен брой компютри
  • управление на всички видове входно-изходни изпълнителни устройства
  • ниска цена.

Системата използва интуитивен визуален графичен интерфейс, познат от стандартните продукти на Windows и това я прави бърза за усвояване и лесна при работа. Има разработени версии на български и английски език, но при желание от клиента може да се добави и друг език. На управленския персонал се предоставя информация във вид на различни справки за присъствията, закъсненията, отсъствията от работа по различни причини (командировки, отпуски, болнични, самоотлъчки и др.). На базата на тази информация, висшето мениджърско ръководство може да взема правилни решения при управлението на работната сила.

Използването на идентификатори с безконтактно дистанционно четене има следните предимства:

  • сигурност и надеждност на системата;
  • дистанционно и безконтактно четене на идентификатора;
  • бързо прочитане на идентификатора;
  • възможност за лесно опериране с него;
  • ниска цена.

Програмната част на "ГЕЙТ 2000" е съвместима с операционните системи WINDOWS ‘98/NT/2kPro/2kServer/XP/7 и служи за настройка, актуализация, справки и поддържане на базата данни, в която се съдържа информацията за:

  • данни за служители и работници;
  • дефинирани работни смени;
  • разрешените входно/изходни точки за дадения обект;
  • индивидуалните номера на идентификаторите, разрешени за вход/изход;
  • данни на лицата, за които е осигурен достъп;
  • достъпа на лица до обекти, ограничения за период, за дни от седмицата и др.

 pic1

 pic2

Някои по-важни функции:

  • генериране на справки в базата данни на упълномощени за това лица (ръководители, мениджъри, началници на отдели). Справките дават възможност да се извлече и разпечата информация за:

          1. Форма 76 за период от време (реален присъствен график за служители);

          2. Присъствие на служителите за смяна;

          3. Присъствие на лице за период от време;

          4. Хронология на регистрация за точка;

          5. Генериране на справка по избрани от потребителя критерии (филтър) и др.

  • наблюдение в реално време на избрани входно/изходни точки;  
  • работа на няколко потребителя в мрежа;
  •  добавяне на нови и изтриване на стари невалидни номера на идентификатори, разрешаване или отнемане правото на достъп до обект или входна точка, както и определяне на времево ограничение за седмицата за всяка карта;
  •  архивиране на данни за изминали периоди;
  • on-line зареждане на коригираните данни в терминалите;        
  • непрекъснат обмен на данни и команди с терминалите;
  • реализиране на функцията „Контрол на зони” (Anti-pass back);
  • реализиране на функцията „Зона под охрана”;
  • своевременно информиране при възникнали нередности и неизправности в системата;

 pic3

 pic4


pic5